ma

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

hogy mondta?

  • FERCSA: Helyes, csak igy tovabb, twitterre fel! ;) (2010.04.12. 14:31) tegnap funny este volt
  • apró szündi: végül is... Szent István nap létezik... csak az nem ekkora parti nap. (2010.03.19. 14:33) Nem ébredtem kobold mellett...
  • blnk: kár hogy nekünk nincs ilyen... (2010.03.18. 17:04) Nem ébredtem kobold mellett...
  • : @apró szündi: nem rossz ez, csak eleven! Gyere bármikor, nagyon szereti, ha szeretgetik!:) Szólj i... (2009.11.13. 21:46) halloween part 2
  • apró szündi: @Letícia: ^^ Már alig várom hogy találkozzam a kis rosszcsonttal :D (2009.11.10. 01:34) halloween part 2
  • : Láttam a zanyját!:) A lánya is tisztára olyan bújós...:DD Tündérke, holnap küldök majd fotót!:) (2009.11.04. 22:40) halloween part 2
  • Utolsó 20

-.-"

2009.12.22. 09:12 apró szündi

Eddig nem tudtam bejelentkezni, aztán le is kakáltam a dolgot, majdan itt vagyok és elmesélem mi volt eddig.

Szánkót elvittük ivartalanitani... Már kezdem kiheverni, de rendesen megviselt. És ez a kifejezés talán nem is tükrözi azt, hogy min mentem keresztül...

Persze benne volt az anyai aggodalom is, de igazán csak az játszott közbe amit az állatorvosnál tapasztaltam.

Nekünk egy tündéri állatorvosunk van. Imádom. Volt olyan cicám, akire azt mondta, hogy nagyon sajnálja de ennek kampó, és ne is éljem bele magam, hogy lesz ebből valami... de megpróbálta meggyógyitani és sikerült neki. Minden tiszta nála, állandóan vigyorog...

De mivel az ivartalanitási akcióba ő nem csatlakozott, ezért egy másik formához kellett elvinnünk kisszerelmemet.

Egyszerüen... kikészültem... Ami ott várt, meg ahogy hozzányúlt ehez az állathoz...

3 kutya volt jelen a műtét alatt... plusz a bátyám, aki végignézte az egészet... és a telefont az állatorvos füléhez tartotta és hasonlók.

Olyan elképesztő szag volt... kibirhatatlan. Én kimentem cigizni... fél órára... egy cigivel ...

kb 40 percig tartott az egész... és hoztuk haza. Mindenki azt mondta hogy ott kellett hagyni egy éjszakára. Nekünk nem. Ha egy rendes állatorvos lett volna, és nem egy komplett sarlatán, akkor ki is használtam volna ha mondja, de nem lehetett.

Nem adott rá gallért, ezért amikor itthon magáhoztért elkezte buzurgatni a sebét... A csávó... 3 akkora csomót nyomott szerencsétlenre, hogy nemigaz. Másoknak felszivódót varrnak amit nem kell kiszedetni.

Én a pokol minden bugyrát megjártam magamba, hogy most mi lesz. Felbontja magát. Ezért jóbatárommal felkerekedtem másnap reggel és vettünk gallért.

Azóta eszik, iszik, egy Diva, egy hős, szeretem nagyon. Megszokta a gallért... amennyire lehet :S  Beszéltünk a jófej állatdokival....

De basszus... rámférne egy wellness hétvége vagy valami :D

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szunde.blog.hu/api/trackback/id/tr981615150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása