ma

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

hogy mondta?

  • FERCSA: Helyes, csak igy tovabb, twitterre fel! ;) (2010.04.12. 14:31) tegnap funny este volt
  • apró szündi: végül is... Szent István nap létezik... csak az nem ekkora parti nap. (2010.03.19. 14:33) Nem ébredtem kobold mellett...
  • blnk: kár hogy nekünk nincs ilyen... (2010.03.18. 17:04) Nem ébredtem kobold mellett...
  • : @apró szündi: nem rossz ez, csak eleven! Gyere bármikor, nagyon szereti, ha szeretgetik!:) Szólj i... (2009.11.13. 21:46) halloween part 2
  • apró szündi: @Letícia: ^^ Már alig várom hogy találkozzam a kis rosszcsonttal :D (2009.11.10. 01:34) halloween part 2
  • : Láttam a zanyját!:) A lánya is tisztára olyan bújós...:DD Tündérke, holnap küldök majd fotót!:) (2009.11.04. 22:40) halloween part 2
  • Utolsó 20

furibuli :D

2009.10.25. 16:54 apró szündi

Egy ideje nem irtam... mert nem volt nagyon miről. Mennek a napok, kb ugyanúgy telnek minden héten. Hétközben felsőoktatási intézmény, hétvégén züllés. Nagyjából ennyi.

A tegnap este több szempontból nem úgy végződött mint ahogy terveztem.

Egy nagyon kedves barátunkhoz lettünk meghivva megnézni a Csillag Születik-et, mivel nagyon kedves barátnénk szerepelt benne, nem mellőzve nagyon csini volt ^^ !!!

Mikor odaértünk nagyon kellemes meglepetésben lett részem. Azt hittem páran összeülünk és drukkolunk majd, de megérkeztek... sokan, többnyire férfiak, martinit ittunk... pezsgőt... jó borokat... és azért nem volt ez mind mind romantikus, mert a férfiak melegek voltak.

Elviccelődtünk, tök jó arcok voltak, diszkrétek, beszélgettünk, aranyosak voltak.

Felvetődött egy ötlet hogy továbbinduljunk bulizni, bár mi maradtunk volna, mert ott is nagyon jól éreztük magunkat, végülis úgy döntöttünk hogy mi bajunk lehet... menjünk.

Taxi... Alterego.

Na most előre elmondom, hogy az amit eddig leirtam is újdonság számba megy nekem, mert elég konzervativ vagyok ebben a témában. Azért volt kellemes csalódás ami még a lakásban történt, mert mint irtam, diszkrétek voltak... úgy mint én, vagy bárki más. Egyáltalán nem éreztem magam feszélyezve.

De ez csak egy szép felkészitése volt annak ami várt engem és egy másik kedves konzervativ barátomat a bárban.

Hát... nemistudomholkezdjem :D

Amikor odaértünk még műsor (!) ment. Transzikkal, melegekkel. Elég szórakoztató volt. Bár a közeget még egyáltalán nem szoktam meg. Félmeztelen, rózsaszin nyakörves csávó. kitömött mellű kifestett férfiak, parókával, anélül. vén kéjelgők... volt olyan hogy 3 srác smárolt egyszerre... szóval először volt az hogy nem kellett félni attól hogy valaki ránkmozdul. Egyike volt a ritka alkamaknak, amikor két csini szőke csaj megy fel egy lépcsőn 100 ezer férfi szeme láttára és senki le se szarja.
Én azt gondolom, a melegek megpróbálják minden dolgukat a mindennapokban elfolytani és mindezeket a dolgokat ide, erre a helyre tartogatják. Itt kibontakoznak, itt őket senki nem bántja, még a személyzet is meleg. De pont ettől válik gusztustalanná. Amilyen dolgokat láttam, olyat egyik szórakozóhelyen nem látok. Ezzel azt akarom kiélezni, hogy ilyen dolgokat a hetero emberek nem csinálnak. És ezért éreztem magam a pokol kénköves bugyrában. Egy cirkuszos rémálom.
Akármennyire viccelődhetünk a vallással meg minden, de ha valami, akkor ez nem keresztény. az tuti.
Nem azért mert azonos nemű embert szeret, hanem ahogy megnyilvánul. Ennyi. Sajnálom.
Mindegy, igazából én külső ember vagyok. Nekem nem kell odamennem ha ez számomra zavaró. Tudom.

Ettől függetlenül nagyon-nagyot buliztam, talán az elmúlt időkben nem is emlékszem mikor táncoltam igy... Nagyon jó zenéket nyomtak. De a kijáratnál én naiv azt gondoltam nem jön már semmi meglepi, pedig de. Két full transzi, mellekkel, X-it cuccokban. mindketten majd két méteresek :D

Na mindegy. Aki kiváncsi nézze meg, egyszer megéri. Sosem tudsz úgy véleményt nyilvánitani valamiről amit még nem éltél meg, nem voltál szem- és fültanuja.

Dióhélyban ennyi :D

Gyönyörű szürke szinű az ég ebben a pillanatban. Meghalok érte.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szunde.blog.hu/api/trackback/id/tr131474168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása