ma

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

hogy mondta?

  • FERCSA: Helyes, csak igy tovabb, twitterre fel! ;) (2010.04.12. 14:31) tegnap funny este volt
  • apró szündi: végül is... Szent István nap létezik... csak az nem ekkora parti nap. (2010.03.19. 14:33) Nem ébredtem kobold mellett...
  • blnk: kár hogy nekünk nincs ilyen... (2010.03.18. 17:04) Nem ébredtem kobold mellett...
  • : @apró szündi: nem rossz ez, csak eleven! Gyere bármikor, nagyon szereti, ha szeretgetik!:) Szólj i... (2009.11.13. 21:46) halloween part 2
  • apró szündi: @Letícia: ^^ Már alig várom hogy találkozzam a kis rosszcsonttal :D (2009.11.10. 01:34) halloween part 2
  • : Láttam a zanyját!:) A lánya is tisztára olyan bújós...:DD Tündérke, holnap küldök majd fotót!:) (2009.11.04. 22:40) halloween part 2
  • Utolsó 20

F day

2009.09.20. 15:51 apró szündi

Na jolvan. Előre szólok, hogy hosszú lesz.

Szóval tegnap felébresztettek már megint déliután 1-kor és mondták nekem, hogy 5 perc múlva indulás. Kipattantam, illetve inkább kimásztam, összeszedtem magtam és indulás volt.

Állatkert

Hát gyerekek. Ez valami elképesztő, hogy milyen király módon alakitották át az egészet. Az én időmbe még drukkolni kellett, hogy legyen elefánt, vagy jegesmedve, vagy hogy ne csak azt lássam, hogy minden állat meg van zakkanva.
Szóval Budapest Zoo. Le a kalappal.
Először is a szavannás rész volt megdöbbentő, hogy milyen közelségben érintkezhettem mondjuk egy zsiráffal aki nagyon undin kinyalta a kezedből a zoo csemegét :D, vagy az orrszarvú aki kicsi volt és túl édi, vagy gondolom az apukája aki karanténba volt szegény és körbe körbe ment és tök ideg volt. Tuti nő kellett neki.
Aztán egyszercsak elérkeztünk a vidrákhoz, akik majdnem megöltek!! De édesen csipogtak :)
Utána volt lepkeház. Minden fóbiámat leküzdve, hazudva önmagamnak bementem mint a bátor ember. Aztán tök sokáig birtam is. De anyukám a végén mondta, hogy jó akkor menjünk ki innen :) Akkorák voltak mint egy madár!! Borzasztó idegesen repkedtek kizárólag a fejem felett 5 centivel. Na mindegy.
Elérkeztünk a tevékhez, utána meg a kecskesimogatóhoz, ahova éppen abban a pillanatban hoztak egy kislámát <3 utánfutóval, aki az első 20 percében ahogy megérkezett mindenkit leköpködött :D szegény gyerekek csak nyúzni akarták őt, mint a kecskéket, de szerintem azok a kecskék meghalnának, ha 10 év mindennapi simisimi meg napi 15 kg zoo csemege nélkül kellene egy domboldalban álldogálniuk.
Szal Lámi nagyon be volt rágva mindenkire, aztán jó fej lett és az utcsó darab Z csemegéimet neki adtam, és emiatt már nyugtázva zárhattam volna a napot.


Ha csak nem mondja anyám a terv többi részét, miszerint étterem és utána mozi.

Bagolyvár étterem

Annnnnyira kellemes volt, hogy nem tudom elmondnani. Komolyan. Minden klappolt. Kerthelység, kiszolgálás, halk élőzene.  Alig tudtam eldönteni, hogy mit egyek, végül is ez lett a választás: Bélszinérmék grillezve töltött burgonyával és cukkinivel, hagymamártással.
Bevezetőnek ittam martinit és bodzaszörpöt.
Izorgia, kész.
Mindezek után még volt merszem egy Répatortát enni diós vaniliamártással. Ami meg áhh... elolvadtál tőle.

Mozi - Becstelen Brigantyk

Kicsit tartottam a filmtől, talán a bemutatója miatt. Nekem az nem volt valami Tarantino-s. Viszont a film letagadhatatlan.
Kicsit hosszúnak éreztem, de közben meg kiderült, hogy a történet alapos megismeréséhez kötelezőek a lassabb részek.
Maga a történet mindenki számára kicsit felüdülés, mi lett volna "Ha". Sok minden másképp lenne, az tuti. De ezzel a gondolattal eljátszani jó.
Pár szót Brad Pittről. Suna. Absolutely. Még annak ellenére is, hogy egy jenki parasztot játszik.
Nagyon jót alakit filmben,  bár már ebben a korában a hülyegyereket nehezen játszaná el. Inkább azt mondom, hogy nagyon hitelesen játszott. Sokat nevettem.

És utána hazazúztunk.

Ez a nap azért volt ilyen összetett, mert egyikünknek már komoly tervei vannak a jövővel kapcsolatban, és nem lehet tudni, hogy legközelebb mikor töltünk el egy napot igy mint tegnap.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szunde.blog.hu/api/trackback/id/tr881394743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása