ma

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

hogy mondta?

  • FERCSA: Helyes, csak igy tovabb, twitterre fel! ;) (2010.04.12. 14:31) tegnap funny este volt
  • apró szündi: végül is... Szent István nap létezik... csak az nem ekkora parti nap. (2010.03.19. 14:33) Nem ébredtem kobold mellett...
  • blnk: kár hogy nekünk nincs ilyen... (2010.03.18. 17:04) Nem ébredtem kobold mellett...
  • : @apró szündi: nem rossz ez, csak eleven! Gyere bármikor, nagyon szereti, ha szeretgetik!:) Szólj i... (2009.11.13. 21:46) halloween part 2
  • apró szündi: @Letícia: ^^ Már alig várom hogy találkozzam a kis rosszcsonttal :D (2009.11.10. 01:34) halloween part 2
  • : Láttam a zanyját!:) A lánya is tisztára olyan bújós...:DD Tündérke, holnap küldök majd fotót!:) (2009.11.04. 22:40) halloween part 2
  • Utolsó 20

bnv - avagy, Ki lakik ott keleten?

2009.09.12. 15:50 apró szündi

Tegnap a BNV-voltam, és meglepett hogy nem nyújtott semmi újat. Viszont az egyik pavilonban meghivott vendég Kina volt.

Arra jöttem rá, hogy mennyire kellene egy jópár gigányi japán-kinai techno az mp3mamra. És arra is, hogy mennyire leleményesek ezek ott keleten (Kilakikottkeleten? :D), minden autót megcsinálnak maguknak, csak más névvel keresztelik el.
Például találkoztam a Shuanghuan CEO tipusu járgánnyal, ami 9 millió foritért a tiéd lehet, persze hogy ha nem zavar az, hogy a műszerfal semmivel nem külömbözött a (régi fajta) Suzuki Swiftétől, és ha behajoltál az utastérbe és jó nagyot szippantottál az jutott eszedbe mikor megkaptad az első kinai műbőr cipődet.

 

Aztán eljutottam egy kendőshöz, ahol asszonyok pogóztak a rosszabbnál rosszabb kelmékért, és én mint saszem, csak kiszúrtam hogy a falon vannak fellógatva a valamire való darabok. És mondtam hogy nekem AZ! kell. Levette a falról a kedves kinai úr, hozzátette hogy : Nádzson szép. Mondtam hogy: Igen.
Aztán mikor vártam anyámat a fele pénzemmel azt vettem észre, hogy a kendőm másik vége egy asszonynál van. Csúnyán néztünk egymásra. Akár egy karatefilmben. Aztán mikor meghallotta, hogy ez nem a 300 HUF-osok közé tartozik, amit eddig bőszen túrt,  csak elengedte... De mondta, hogy: Pedig milyen szép.

Szóval van egy szép sálam. De megpogóztam érte. Úgy hogy egyhelyben álltam, körülöttem ment a circle pit és a wall of death egyszerre egy kis mossal köritve.

Aztán beszélgettem egy részeg kertigrill készitővel, aki túl volt egy üveg unicumon.


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szunde.blog.hu/api/trackback/id/tr901377291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása